Växtvärk, om du inte vill gå.

God eftermiddag på er! Vill börja med poängtera att man aldrig ska underskatta vagn. Idag när jag skulle hämta syster min stressade jag till det lite snyggt efter äventyr med Bella och jobbhäng med Malin. Det slutade i hämtning på dagis utan vagn. Gör aldrig det. Dålig idé. Usel idé. 10 meter från dagis var jag tvungne att ta Lova på axlarna, när min rygg sa ifrån drog hon ur sig kommentaren "aaj, jag orkar inte gå. Jag har växtvärk, jättemycket växtvärk!" Vart har hon fått det ifrån? Kan fyraåringar få växtvärk? SKA fyraåringar veta att man kan få växtvärk? Jag blev helt paff iaf och fick muta med att jag skulle ta kort på henne (vilket hon älskar) och att hon skulle få pepparkakor när vi kom hem. Då gick det bra. En smart kommentar av henne, men jag känner henne för väl. HA.

Ikväll blir det spår med tjejerna, vi har inte varit ute på VÄLDIGT länge, stora anledningen är att vi haft camp med våra koreografer från USA. Mer om det senare. Finns mycket att säga!

Fundera ut klädsel. Invänta mamma. Mot Cillo.


Fyraåringen med växtvärk.

Kommentarer
Postat av: mamma

Underbart!! mina gullisar

2009-10-28 @ 19:55:00
Postat av: Henke

Det var fan i mig en smart unge, hon vet hur man ska provocera. Hon kommer vara riktigt smart när hon blir äldre. Haha...



2009-10-31 @ 00:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0