Freeeitaag!

Tänkte dra igenom lite bilder från i onsdags och tagga folket. Det är ju fredag idag, det kommer jag märka av. Inte för att jag är taggad inför något party som kan tänkas äga rum, utan det kommer märkas på kunderna. Jag ska jobba. Köper inte minst varannan kund godis, chips, öl, fläskfilé och pommes bjuder jag på en kram. Gratis förstås... jag tar inte betalt som Hasse Aro, även om det var en grym och ide för bröstcancergalan!


Så gör Therese när hon lockar till sig Greven. (Inte för att man på något sätt behöver anstränga sig.) Vid-rig. (Inte du Therese alltså.)

Jag har aldrig förstått hur folk kan få med sin arm när de tar kort, frågan besvarad.


"Saknar bara vingarna på ryggen"




Vi tar en "dagen efter" också.

Juste, ni vet tjejerna åkte ju till gbg igår kväll. De lämnade av mig hemma innan de påbörjade den långa resan. "Långa" med fet stil eftersom de åkte fel och hamnade i Uppsala efter en timme. Götebrog ligger nedåt i landet och inte uppåt Therese. Det tyckte jag var ganska roligt, tjejerna var mindre glada. Göteborg blev det till slut, gillar krigarstilen. Tummen upp till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0