20-årskris.

Är det 20-årskrisen som börjar komma? Nu när jag tänker efter så ska jag ju göra allt på en gång, eller jag är väl sån har jag fått höra. Jag ska göra en mitt-livs-resa resa om en månad, jag ska ta körkort, jag ska plugga och jag ska köpa lägenhet. Allt det vill jag göra NU!
Satt med mamma och pappa idag och kollade lägenheter, jag och pappa gick igenom vad det skulle kosta med ränta, amortering och hyra. Det är fan dyrt med lägenhet har jag kommit fram till...

Nu ska jag städa huset sen iväg till jobbet. Imorrn kommer släkten på kalas och jag ska laga all mat.
(Var det jag som skrev det där? Förvirrad.)


Här har ni bild från kvällen min kamera försvann, jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: mamma

Du får nog bo hemma några år till ;)

2010-08-15 @ 19:25:50
Postat av: gabriella

JÄTTEGRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!

2010-08-16 @ 16:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0