WAKA WAKA

Jag är i något lyckorus nu känner jag. Jag är ju oftast glad men nu är det kul att göra allt. Allt som är mindre kul att göra gör man ändå och struntar i att det är just mindre kul. Jag gillar mig själv starkt. Får man göra det? Haha. Idag kom jag på mig själv sitta i kassan med värsta smilet och det var tex jääättekul att stänga, kanske för att jag stängde med Emelie och Malin och vi är ganska bra tillsammans, eller så var bara för att jag är så glad. Gud vad jag tjatar, men det är jag glad för.

Hade en ganska skön kund idag också. Urval från konversation: (tänk norrländska) "Å så har vi lite läsk här, dee ju ganska läskigt. Eller hur?" "Ta två triss å, näpp haru't då få de bli."


Har ni sett hur duktig min syster är förresten?

Kommentarer
Postat av: mamma

Nästa cheer-stjärna!!

2010-08-29 @ 11:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0