Det var fredag, det är lördag.

HEJ HEJ HEJ!
Tänkte dra iväg ett inlägg innan jobbet. Lite summering av vad som vart och vad jag MISSAT.
Igår skulle vi ju hitta bikin till Bella, det gick såååå bra. Sverige är ett vinterland på riktigt konstaterar jag nu. Vi hittade ingen som var snygg och kostade mindre än 500 riksdaler, då kan hon ju lika gärna köpa en baaaota snygg i Australen för samma pengar. Visst? Bra tänkt! Malin blev kär under vår tripp på Götgatan. Vi gick in i en second hand butik och där stod han. Hennes ljuvliga, fina och bedårande gungstol. Hon var på riktigt beredd att köpa den "här och nu" och planerade vart den skulle stå, byta tyg mm. Herre, en gungstol liksom. Visserligen var den skön men att inte kunna slita blicken från en gungstol är väl lite "overkill"? Som jag brukar säga. Vår dag summerar man med att när vi tre är tillsammans är vi som tre systrar. Tre systrar som ibland bråkar, ibland skrattar högt ihop och som ibland också är bästa kompisar. Jahaja.

Hoppas alla hade kul på sina äventyr igår som jag missade. Sarahs 21års partaj, Sofias 20års partaj, tjejernas spårade utgång och Cleos 18års utgång. Fan allt på en och samma dag. Man tackar! Jag beslöt mig för att avstå från allt kalasande och istället vara hemma, titta på Solsidan (som var mega bra) och få mina behövliga sovtimmar innan jobbet. Börjar jag bli vuxen när jag tänker såhär? Jobbigt.

Nu ska jag som sagt speeda iväg till jobbet för att vara där i nio timmar sen rulla in mot stan för att få fira något iaf. Ska kika förbi Friday's där Ankan ska fira sin 20års dag. Men blir bara en kortis för mig för sen måste jag hem och sova, det är jobb imorn också. (Hur tänker jag nu för tiden, det här är inte likt mig.)

Gårdagens kommentar kommer från Malin: "Men alltså, jag tänkte att jag kan köpa busskort nu istället. Nu har det ju gått ner i vikt."


Gungstol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0