Good old days.

Har suttit och kollat genom gamla bilder. Herre vad saker man hittat på genom dessa ynka 19 år.
Fastnade lite för den här, dock inte så gammal men. Skolfoto i trean. Vi var ju media/journalistik klass, någon i klassen fick en snilleblixt och kom på att vi skulle ha tema film. WOW, stört bra fantasi! Jag och Malin klär ut oss till Pippi och Lilla gubben, hur genialt är inte det? Ännu roligare med fasit i hand nu när vi typ sitter ihop. Jag är rätt nöjd med prickarna vi fick ihop av svart papper och tejp, jag har hjärna för sånt. Märk Malins man (man, hår på hästar, inte man som i rockstjärnan bredvid) som hon så fint la på sidan inför fotot.
 

När vi ändå är igång kan vi köra bild från vår skiva, tema: Cartoon. Snilleblixt där med, jag vet. Musse Pigg och Kajsa Anka på ingång.


Vill ni ha fler snygga bilder på mig? Jaha, okej. Kör till.
Babbsan på killarnas skiva.

Magnus Uggla på Halloween.

Pallante mer, jobbigt om blogg.se skulle hänga sig pga mig.

Kommentarer
Postat av: Mindy

den sista är lätt snyggast Mange!

2010-01-15 @ 14:56:26
URL: http://mimiboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0