Gott och blandat.

Nu är Emelie helt plötsligt "världes bästa kassörska", enligt Hasse Brontén. Efter att hon drog ett lyckat skämt med honom idag på Coop känner jag att hon nog gått om mig i popularitet hos honom. Fan. Jag låg typ etta LIKSOM... Fast jag måste erkänna att jag satt och skrattade i kassan bakom. Hon är rätt bra den där Emelie.

Jättekul också att min rygg blivit så mycket bättre sen min urfuckning på träningen, ååh så bra den är nu... N O T.

Pratade precis med Terror (Therese). Tjejerna håller vad dom lovar. Bigtime. Fast i helgen, då är det min tur. WOOOOP.
VIKTIGT: Fick sms om min kamera, den är lagad nu. YES!

Splittrat inlägg blev det, själv då?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hon är väldigt bra den där Emelie;) och Nu kommer jag alltid vara Hasses favorit:D

2010-01-13 @ 22:50:05
URL: http://dodlarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0