Hit med värme!

Det var ju kul att åka in till stan med Bella, tjejen som åker till Australien i två månader om två veckor. Skit kul att se henne shoppa sommarkläder, verkligen...För övrigt går det faktikskt rätt bra med mitt nyårslöfte att inte shoppa fram till USA. Presentkort kan ju inte räknas? Det är ju inte pengar för mig liksom. Var dock nära att köpa ett par grymt snygga klackar från Urban men dom fanns inte i min storlek. Jag tror att gud gav mig ett tecken där.
Bara för mig att packa ihop mina sommarkläder och langa det till Bella, hon kommer ju som sagt ha bättre användning för det än jag. Fan.
Nu är jul och nyår förbi, nu kan det bli varmt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0