Kattunge.

Jag och Lova har fått för oss att vi vill ha en till kattunge och tittar därför på kattungar på internet. Vi kommer till en som är helt nyfödd. Lova hoppar typ upp till taket av glädje och säger DEN VILL JAG HA! Jag försöker förklara att den måste vara med sin mamma tills hon blir lite större och sen kan man köpa den. Men Lovas kontring blev att "vi har ju redan en mamma, Ramos kan vara mamman, kan jag få den då? Okej?." Mamma- men vi kan inte ta beslut om det just nu. Lova- men jag menar I MORGON, kan jag få en kattunge I MORGON? Varför är inte allt bara så enkelt som i Lovas ögon är ju min fråga.
Men det vore bra att skaffa en till katt, då har Ramos någon att bestämma över. Stackarn blir bara mobbad av andra katter i området för att hon inte har någon svans. Kan ju inte hon rå för, hon föddes ju så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0