Måndag.

Hej bloggen! Var några dagar sen sist men jag har varit helt slut...
Inspelningen i lördags var rolig men LÅNG. Från 8.00 på morgonen till 01.00 på natten var vi där. Omtagning efter omtagning efter omtagning. Vi frös och svettades om vartannat, varje gång man gick in i själva studiorummet möttes man av en vägg av fukt och värme med folk och lampor överallt, som i en bastu samtidigt som det var svinkallt runt logerna. Men det var riktigt kul att få se hur det går till när man spelar in musikvideos. OJ vad du måste vara perfektionist för att jobba med sånt. Medans vi tyckte att de tre första tagningarna av en scen var bra ville de göra tio till. Jisses. En cool låt med ett coolt gäng var det, Panetoz.
 Allt jag har att säga om den dagen är "Jag känner mig fri."
Verkar som att jag inte får upp bilderna från mobilen (min kamera är på lagning) så ni får nöja er utan, sorry.

Idag ska jag förmodligen träffa Belly, hoppas hon är vaken... man vet aldrig med henne.


Kommentarer
Postat av: Bella

Ska du säga, jag som satt och väntade på svar på mitt sms vid den här tiden! Istället satt du vid datorn, maaan! PH IKVÄLL DÅ!

2010-01-11 @ 14:07:44
URL: http://schrickel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0