PA

Idag har jag och mamma kollat på kurser utomlands hur länge som helst, men ingen svarar ju när man ringer. Kan vara så att det är lov på alla Universitet... kanske. Malin jag har lite info till dig, vi får se om det är intressant och funkar.
Igår satt vi hela familjen (minus Lova) och kollade på "Paranormal Activity", det är nog den konstigaste äckliga film jag sett. Inte äcklig med blod och sånt utan bara äcklig. En slags Dogma film, typ. Uuuuh, se den! SEN när jag låg i mitt rum och skulle sova hörde jag något från klädkammaren bredvid och det lät precis som det gjorde i filmen, höll ju typ på att göra min säng helt blöt kan jag säga... Jag tror att det var Ramos, eller jag hoppas att det var Ramos. Jävla katt!
Jag ska väl skriva mina nyårslöften sen också... sen.

En helt annan grej, Jag tänker på dig Coach L!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0