Party.

Helt plötsligt var det andra januari. Tiden går snabbt när man har roligt (eller bara jobbar). Nyår var riktigt kul, mycket trevlig och rolig middag med tjejerna och "boysen" sen drog det ju iväg till Magenta där vi mötte upp en hel klunga.

Idag ska Therese ha sitt partaj, för hon har ju fyllt 20 och jag, jag ska JOBBA. Jag stänger, vilket betyder att jag kommer där ifrån klockan halv 23. Just nu känner jag inte riktigt för att sitta på ett pendeltåg mitt i natten men vi får se om det löser sig. Ni andra får ha det så kul hos Terror och parta för mig! (Om jag inte kommer.)  

Vi sätter in en bild på'na.

Ni kommer ihåg att jag skrev att det såg ut som att Therese hade opererat näsan på juluppvisningen?

Kommentarer
Postat av: Hansson

Vafan e det här för partydepp? den där går jag inte på den 18! Ett som e säkert!!

2010-01-03 @ 05:41:58
URL: http://rosarosettens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0