PH vad fan håller ni på med?

Men alltså vad fan hände på Paradie Hotel HELT SERIÖST? Catja skulle ställt sig vid Cimon och Annelie, varför gick hon inte till Kristoffer så hade Catja åkt. Eller varför ställde sig inte Jackie vid Cimon så hade Blondie åkt?
Det här har uppgjort helt klart. För er som vill veta så är inte Kristoffer och Annelie tillsammans längre, det sa hon på kruuuugen.

Säger som Bella "Osmart drag av AALLAAAAAAAA!"

Sara säger:
yes
WHAAAAAAAAAAAAAAAT?
okej då åker jackievaaaaaaa??
nu fattar jag nada!!!!!!!!!!!
what the fuck?
hahahaaa
men varför ställde sig inte annelie vid christoffer?jag börjar typ grinavarför gick hon inte till christoffer?vafan, fattar nada
Isabelle säger:
ALLTSÅ!
VA FAN HÄNDE DÄR?
fyfaaaan vad sjukt
Sara säger:
hahah jag börjar skratta av allt jag skrivit
Isabelle säger:
osmart drag av ALLAAAAAAAAAA
Isabelle säger:
JA MEN HELVETTEEEEEEEEEEEEEEE
Sara säger:
hahaha "osmart drag av AAAALLAAAAAAA"
Isabelle säger:
HÄNDER MED SERIEN!? JAG KAN FAN SÄTTA HUNDRA MILJONER PÅ ATT DE THÄR VAR UPPGJORT PÅ NÅTT SÄTT!
Sara säger:
MEN JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAG TROR DET
Isabelle säger:
jag är fan helt bombis!
alla valde sjuka personer!
lovar att dom fick typ 10 000 om dom valde som dom gjorde!
FUCKING SHIEEEEET!
JAG VILLB ARA HA UT JÄVLA DALIN FRÅN SERIEN NU!!!!!!!
ska fan åka dit och se till så hon åker
dumtjack
lackar

SKÖNA BRUDAR!

Kommentarer
Postat av: Bella

hahahahaha! vi är sköna! Nästa säsong är det vi, nu kööör vi! Dags att visa vad vi går för Miras

2010-01-05 @ 23:42:12
URL: http://schrickel.blogg.se/
Postat av: Mia

Haha skönt att du också blev irriterad, jag blev skitsur på Annelie för att hon inte ställde sig vid Kristoffer! Klart han hade valt henne och inte Catja! Men hörru, var ska du flytta!? Jag missar ju allt i ditt liv, hänger inte med för fem öre! ;)

2010-01-07 @ 16:02:44
Postat av: Sara

Haha, nej jag ska inte flytta på riktigt. Eller jo sen ska jag ju det (kanske jätte långt bort i höst). Men vore bekvämt för mina resvägar hit och dit :)

Msn Mia, MSN!

2010-01-08 @ 11:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0