PjävlaH

Alltså vad häääääänder? Läs inte detta om du inte sett senaste avsnittet. (Vissa av er är ju nördar och tittar inte, men men.)

CIMON, que pasa liksom? Killen skulle ju vinna! Nu får fan Kristoffer eller Greta vinna, helst Kristoffer. Nu är det han som är cool när inte Cimon är kvar. Jag är tjej MEN säger ändå att han var faktiskt rätt cool i poolen med brudsen. Snacka om att man skulle känna sig speciell i det läget. Njaa.

Nu måste jag snart sova, ska lämna Lova på dagis imorn = upp tidigt. Juste, jag ska jobba på dagis (ett annat) på tisdag, ska bli jätteskoj!
Snart är det helg, typ. Känns som att det händer miljoner grejer och jag har inte koll på nåt även fast jag köpt en kalender. Den viktigaste händelsen har jag iaf koll på, Bella åker till Australien på söndag. I TVÅ MÅNADER.


Kommentarer
Postat av: Bella

Jag väljer att inte yttra mig om PH för jag är arg. Cimon skulle verkligen vunnit hela skiten. Vi ses på torsdag <3

2010-01-27 @ 02:39:00
URL: http://schrickel.blogg.se/
Postat av: anna

be happy! elin är borta i 3 ÅR! nu är våra bffs together iaf haha :) hare bra miras!

2010-02-02 @ 22:52:35
URL: http://annasbl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0