Sundag.

Då var man hemma i lugnet igen efter en dag som först bjöd på jobb och sen träning. En träning där vi hade bestämt att alla skulle se likadana ut för att tv skulle filma och för att Lotta skulle ta fina bilder. ALLA skulle ha de lila tishorna (till och med miniorerna som tränar samtidigt), kom jag ihåg det? NEJ. Hade jag en vit tisha istället? JA. Med andra ord, var jag det svarta (vita) fåret? JA. Varför kommer jag aldrig ihåg sånt? Nästa gång drar hela laget iväg ett sms i tid till mig och påminner. Comprende?

Kom på hur trevligt en kille presenterade sig för mig i fredags. "Hej, jag är mannen i ditt liv". Jag blev bara helt ställd, först tyckte jag att han hade ett HIMLA långt namn, sen en sekund senare kände jag på orden och förstod att det inte alls var hans namn han sa. "Ööh, ja. Sara, eller?" Jag kom uppenbarligen inte på någon bra kontring till det. 
Fast ingen raggnigsreplik tar Dennis för tävlingen i skolan på alla hjärtans dag för typ två år sen. "Hur vill du ha dina ägg imorgon, stekta eller befruktade?" Självklart vann han tävlingen, utan tvekan.

Imorn blir det "Snabba cash" med Emlan och Mallan, så liiiite taggad.
I övrigt längtar jag tills "Solsidan" börjar på fyran. Verkar stört bra. Extra kul är det ju att det faktiskt är filmat på Solsidan i Saltis. Tjing.


Kommentarer
Postat av: Malin

jaha, så nu ska du sno min man också? tack för den.

2010-01-25 @ 00:48:54
URL: http://malti.blogg.se/
Postat av: Frida

Vänta bara tills Gossip Girl Saltis kommer.. då blir man kändis!! Haha

2010-01-25 @ 13:25:37
URL: http://fritzlovesyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0