Dubbelt upp!

Fråga mig hur det går med bilkörningen. -Jo det rullar på. Idag körde jag på motorväg för först gången. Alltså att köra bil är ju bland det roligaste som finns, man sitter nästan och skrattar framför ratten, (om man får överdriva pyttelite) så kul är det. Men det är inte det enda jag har hunnit med under dagen. Idag var en sån där dubbel-pass-jobb-dag med först dagis och sen Coop, slitet är det men vad gör man inte? Jag fick dessutom skjuts av Malin från det ena jobbet till det andra, så varför klaga?
Imorgon är det istället dubbelträning, föst Fabest och sen Eagles, vi är på gång. EM är inte lågt bort och vi tar det lugnt på vårt "kötta" vis.
Snart får jag semester också. Living the dream... inte nu kanske eftersom jag jobbar 24/7 men sen så. Sen blir det Spanien... som i övrigt vann mot Honduras idag(!)

Kommentarer
Postat av: frida

haha så du sitter framför ratten du :D

kanske är därför du aldrig får nåt körkort!

2010-06-23 @ 22:03:19
URL: http://nude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0