Kalla aldrig en mås för mes.

Ja, jag är skit sur över att Spanien förlorade igår. Det var inte riktigt rättvist va? Men nog om det.

Vart tar sniglarna vägen när det är sol? Hur kan de ta sig fram som blixten så fort det kommer en regndroppe? Har dem någon turbo-knapp som Mario har i tv-spel eller vad sitter dem på för specialkrafter just då? Sånt funderade jag och Cillo på här om dagen när vi picknickade på Djurgården, suuuupermysigt. Mitt på gräset bland fågelskit låg vi. Jag fick det ohälsosamt konstaterat hur jädra rädd jag är för fåglar. Mest måsar, skator, änder och duvor. inte. kul. Det värsta är att de är så oberäkneliga. När Cillo får för sig att slänga skinkrester på gräset ser man hur stora äckliga måsar dyker ner för att gadda upp dem och jag trodde jag skulle dö... och lär ha fungerat som en väckarklocka för de som inte redan var vakna. När vi började kasta skor på de fåglar som närmade sig gick det bättre, fungerade lite som ett staket runt oss. Detgillarvi!
Skulle inte du bli rädd om en mås attackerade dig?


Kommentarer
Postat av: Coach K

Äckligaste bilden!

2010-06-18 @ 10:37:27
URL: http://karoliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0