Hermana Nildita.

Jag glömde ju faktiskt skriva något som var ut över det extra vanliga på träningen! NILDA HAR KOMMIT HEM! Hon har kommit hem från olycksdrabbade Chile och det känns men än bra. När jag kom till träningen frågade jag vart coach K var. Då svarar Melissa "hon är i omklädningsrummet och pratar med Nilda" WHAT, NILDA? Jag sprang dit som blixten och där satt min andra cheer-halva (kan man säga). Det är nu man inser hur mycket man saknat henne på träningen. Nu är vi ett komplett lag på 22 örnar plus tränare. Så nu kör vi mer än mest.
"Lika bra som förra, fast bättre."


Kommentarer
Postat av: Coach K

Kul att du frågar efter mig men bara springer in och kramar Nilda... Kul.

2010-03-13 @ 16:29:45
URL: http://nationalchamps.blogg.se/
Postat av: Hermana N

Söta Mirre, har saknat dig med. Men nu är jag ÄNTLIGEN TILLBAKA.



Till dig Karro - HAHAHHAHAHA.. jätte roligt.

2010-03-14 @ 02:27:20
URL: http://nilditagoesloca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0