Lars-Olof, den riktiga alltså.

Hemkommen från den där handledarkursen då! Lars-Olof var det som undervisade. Stadens största tönt men så-himla-skön. Bara det att han hette Lars-Olof och hans fru, i receptionen hette Ulla-Britt var ju kul i sig. Det skulle ta ca tre timmar men vi höll på i närmare fyra för att han svävade iväg med sina bilhistorier på rosa moln. Men nu har jag gjort första steget. Katchiing! Min bror svarade ju på alla frågorna, rätt också... bara för att han har tagit moppe körkort och inte jag. Hel-vete. Fast nu är vi på gång, det är på rull liksom. Jag gillare!
Imorn ska jag lämna Lova på dagis, speeda till gymmet, träna cheer för att sist dra på en roadtrip med tjejerna till Götlaborg plus Borås - södra Sveriges DM. Kommer hem på förmiddagen på söndag, vi har ju genrep på kvällen där. RÄTT TAGGAD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0