Malins bästa vän - motorstoppet.

Malin håller ju på att ta körkort och jag skrattar ihjäl mig när hon ska berätta om när hon kör. Det blir inte så mycket köra utan mest motorstopp. Efter att hon fått motorstopp ett antal gånger blir hon förbannad och säger "MEN JAG VILL INTE GÖÖÖÖRA DET HÄR!" Skit kul att säga när man har ett antal lektioner och en intensivkurs som väntar. Snacka om att ha världens sämsta tålamod och världens kortaste stubin. Efter att ha kört på en parkering två gånger är man kanske inte redo för ett körkort? Men det verkar hon tycka att man ska vara.
Det blir motorstopp efter motorstopp efter motorstopp... sen säger hennes mamma "men det kanske är något fel på bilen?" De byter platser och bilen går som på räls. Hahahaha riktigt bra för självförtroendet. Men jag vet att hon kommer klara det. Jag skrattar bara åt det här eftersom jag själv inte vet hur man kör bil. (Jag kommer få äta upp det här inlägget inom snar framtid när det är min tur.)


Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAHA JAG DÖR! Var har jag en så rolig vän? Och varför har DU en så rolig vän? HAHAHAHA

2010-03-29 @ 20:55:08
Postat av: Bella

hahahaha varfor har jag sa roliga vanner? Jag kan verkligen se Mallan framfor mig nar hon sitter dar i bilen..... HAHAHA

2010-03-30 @ 05:00:24
URL: http://schrickel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0