Nu blire åka av.

Jag är i full gång med att försöka bli lite vuxen, eller ja påbörja status ett iaf. Nästa torsdag är det jag som går på handledarkurs för körkort (eller vad det nu kan tänkas heta) jag är grymt taggad nu. Förut har jag inte riktigt hittat inspiration och tillräckligt med tid till att fixa det där men nu så, nu är jag motiverad. När jag gjorde mitt senaste id-kort tänkte jag att "nästa gång jag ska fixa nytt blir det körkort"... mitt id-kort går ut i september, så nu blir det åka av. Javisst.
Hela familjen ska gå (minus Lova) eftersom att Oscar också tänkt påbörja den vuxna personen i sig. Jag kan ju utan tvekan säga att det kommer bli en tävling om vem som kör bäst och vem som tar körkortet fortast. Men den tävlingen är nog blodigare från Oscars sida, jag tänker lyssna på hur fasen man gör för att styra en bil medans han kommer köra gasen i botten och tro att han haft körkort i tio år. Jag kanske redan nu ligger lite plus med andra ord. YES.


Rudolf känns inte riktigt som den perfekta handledaren, eller?

Kommentarer
Postat av: Gini

Tror VERKLIGEN jag också..

2010-03-08 @ 20:43:55
URL: http://mirasass.blogg.se/
Postat av: Frida

känns som att detta var på tiden hörru! har hört snacket om den där jävla kursen ett bra tag nu :D lycka till! för mig tog det några år haha

2010-03-13 @ 11:05:53
URL: http://nude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0