DM HELG

Uppdatering från i torsdags- de berättade på H&M på Götgatan att det nääästan tog en kvart för Klings tisha att säljas, så där var man ju körd. Inte fann jag kuvertväskan eller något annat kul heller. Sparade lite pengar istället YES!

Nu är det lördag och dags att roada mot Uppsala för DM! Igår var det genrep, Fabest och Eagles kunde knappast ha gjort bättre ifrån sig.
Imorrn vankas det tävling. Eftersom jag inte är en så nervös person av mig (annars) kommer det antagligen vara den mest nervösa dagen i mitt liv. Hur sjukt är inte det? Jag ska ju inte tävla! Men sitter man på sidan och ser på kanske det flyger ur mer nerver, jag får hoppas på det. Langa bra tävlingsnerver nu laget, som alltid.


Gårdagens genrep

Kommentarer
Postat av: Gini

Lycka till tjejer

Från Gini och cheertjejen Lova

2011-02-05 @ 20:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0