21 BLEV TYDLIGEN TILL EN ÅLDER

Tänk på vad tiden går fort egentligen. Igår var jag på "Inga Rising sång" på dieselverkstan med barnen på dagis, väldigt lyckat. När hon Inga Rising öppnade dörren och välkomnade barnen fick jag en liten flashback. Det var ju samma dam som jag gått på sång hos när jag var liten och gick på dagis. Och där satt jag med tretton fyraåringar och skulle in på "Inga Rising sång" som fröken! Snacka om en konstig känsla. Och pedagogerna pratade om en låt som ett barn hade önskat, då klämmer Inga ur sig "ja men gud, det var ju jääääättelänge sen. Måste varit när vi höll på i Forum!" Jodå, Forum ja. Det var där jag gick på "Inga Rising sång", alltså var det jäääättelänge sen. Jag fyller ju bara 21 i år. Inte håller jag på att bli vuxen än på ett tag?... eller?

Samtidigt har vi tjejerna börjat med sällskapsspel på fredagkvällarna. Sällskapsspel. Och vi klagade också över att kvällen blev så sen... Britta, Greta, Gerd och Berit... ska vi inte ha bridgekväll på fredag?


Kommentarer
Postat av: Gini

Gumman härligt,, jag kommer också ihåg när jag satt och grät när ni sjöng till Inga Rising:)

Hon sjunger med Lova också.....

2011-01-26 @ 22:49:56
URL: http://mirasass.blogg.se/
Postat av: Fritz

Hahaha jag minns också det där! Stora scenen i gamla bio salongen! Hjälp vad sjukt att hon fortfarande håller på!

2011-01-27 @ 08:58:34
URL: http://blogg.veckorevyn.com/fritzlovesyou/
Postat av: Emelie

Ah henne kommer jag ocksa ihag:D coolt att hon fortfarande gor sant!:D

2011-02-04 @ 16:26:33
URL: http://dodlarn.blogg.sr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0