KLING-TORSDAG!

Okej att jag var trött förut va. Nu har jag gymmat också, kommer sova ganska gott inatt!

På torsdag händer det ju en stor grej, tycker jag. Elin Klings kollektion för H&M släpps som ni (Karro? Yes?) vet då och jag har två problem.
1. Jag har varit utomlands ex antal månader och är lite av vad man kallar pank. Lön, det får jag i slutet av februari och jag har några av hennes grejer jag vill lägga vantarna på.
2. Jag slutar klockan 17 på torsdag och tänkt köra ett spinningpass som börjar 18.30... hinner jag in till stan och norpa åt mig skinnjackans tvättlapp (ungefär det jag har råd med) på den tiden?! Jag är jobbigt tveksam.

VILKA PROBLEM MAN KAN HA! HJÄLP?


Kommentarer
Postat av: Karolina

Haha, jag hade glömt att man ska läsa din blogg, men Klings kollektion hade väl bara ett fåtal guldkorn ändå va? :)

2011-02-14 @ 20:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0