KUNDE JU JAG FÅ TRO

Jag sitter här hemma och kan för en gångs skull uppdatera bloggen. Jag hinner inte med så mycket sånt nu. Vardagen har kommit på riktigt och det innebär endast jobb och träning (och en spelkväll med tjejerna här och där) Nu har jag blivit sjuk igen, eller sjuk på riktigt kanske jag ska säga. Jag TRODDE ju att jag skulle slippa halsontet såhär på vindern. Nähedå där kom han... Sen höll jag också, för ungefär en timme sen, på att få ett nervsammanbrott, magkatarr och en lätt svimmning på en och samma gång när min dator inte ville sättas på (kul ordval). Det enda den ville ge ifrån sig var en massa konstiga ljud och en svart skärm. Då såg jag bara hur alla mina få bilder från resan skulle försvinna ut i intet eftersom att jag bad Hanna radera mina thailandbilder från USBt och lägga över alla andra hon har från resan. Men nu hörde jag ett plingande ljud från mitt rum så nu är den nog pigg igen. När man pratar om trollen...

Jag kanske skriver en annan grej lite senare, som jag kom att tänka på igår. En grej om att man börjar.. bli.. gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0