NERVER

Idag har jag gått i sönmen. Jag trodde inte att det kunde vara möjligt att jag skulle behöva gå upp i morse när klockan ringde. På vilan när jag läste en saga för barnen höll jag på att somna och när jag berättade för dem att jag var så trött (de var själva tvungna att sova/vila) tog de fram täcke och bäddade om mig. Även om det inte var min insikt från början kunde jag inte låta bli att gilla läget. Kort därpå drog jag i mig en kaffekopp och var snart på banan igen. Ibland är barn för bra för att vara sanna. Typ när man vill gå under jorden och allt man önskar är en skön vilostund. Så fick man det... typ.

Även om jag gått i sömnen idag har jag också varit stööört nervös. I helgen är det DM för Eagles och Fabest. Min dröm inatt gjorde det inte direkt bättre. Jag drömde att tjejerna fick köra förträning utan musik (som vi fick på EM 2010) och jag var bara sjukt-jädra-jätte-nervös hela dagen. När jag vaknade var känslan kvar och jag trodde att allt hade hänt på riktigt. SÅ jag vet inte hur jag kommer agera på DM dagen, vanligtvis när jag själv ska tävla brukar jag knappt vara nervös. Känner på mig att det blir en annan känsla när jag ska sitta på bänken bredvid coaches och stötta flickorna... nu blev jag nervös igen!

DM guld och MVP 2010



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0