Charitee

Just nu är jag bara jätte ledsen för att jag missar/missade Cristian, Felix och Jacobs Charitee fest. Fan för jobb... ibland. Jag är väldigt nära att dra på mig kläder och åka, väldigt nära.
Grabbarna startade ju företaget (om man får säga så) som projektarbete i trean och nu går det riktigt bra. Firas med fest för de nya t-shirtsen och linnena. Samtidigt som jag satt och pep i kassan på Coop dåra.

Och till alla er som var där: Jag vill inte höra hur kul det var eller vad som hände, vilka som spårade eller hur mycket nytt roligt folk ni träffade. Skippa det och prata med varandra istället.


Här ser ni en skymt av deras första t-shirt. Duktiga killar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0