En fredag utan träning.

Hörni, det blev en dunderkväll igår. Idol-efterfesten var väldigt rolig, träffade folk som jag inte träffat på länge och Elin Kling gav mig supertips. Laila Bagge fick i sig en hel del kristaller (som Ida säger), hon dansade på borden och sjöng falskt.


Eller?............


Nej, kvällen med tjejerna var super igår, supergod mat, supergod dricka och superglatt humör bjöds det på. Ibland är det väldigt skönt att kunna äta middag och chilla innan en utgång. Eftersom vi vanligtvis har träning på fredagar brukar det bara bli hem, duscha och sen dra. Men nu njöt vi. Ida fyllde ju år också. Bästa presenten fick hon nog när ögonbindeln kom på, vi ställde henne i vardagsrummet och framför stod plötsligt hela hennes familj som hade tagit sig från Götlaborg hit. Kul och oväntat för na.

I övrigt måste jag börja köpa julklappar. Blir nog lättast att köpa till pappa eftersom han önskar sig en ny mtorcykel (han har precis köpt en), motorcykelhandskar och en ny mobil... Jag är ju så tät så varför inte ge honom allt det liksom? Inga problem för mig.


Mina chicas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0