Fiesta de bésta. På svenska.

Men wooow, here I am! Back on track... Lite för mycket international där kanske.
Shirre, det var typ två dagar sedan jag ens blickade åt datorn, väldigt skönt måste jag säga! Ni borde prova det någon gång höhö.

I måndags hade vi ju avskedsmiddag för Nilda på Fridays med Fabest. Jättemysig kväll hade vi (om inte stört rolig efter middagen när vi skulle bege oss hemåt) Nilda fick ett armband av oss som vi har designat själva(!) "Made by love" var det! Jag offrade i princip livet för att vi skulle få en viss bild, eller jag offrade snarare livet för att få behålla min kamera så att den inte skulle hamna i en av de där jäääävla turisternas händer. Lite jobbigt att förklara hela kvällen men vi fick sällskap av en vakt på vår promenad från Fridays till t centralen, han undrade om det var "lugnt ikväll" och syftade på alkoholhalten i våra kroppar. Jodå det var det. Eller räknas cola utan is? Han trodde att vårt höga skratt berodde på något annat än det enkla att vi bara hade stört kul... Sådana är vi.


Det här är nog min favoritbild, inte för att den är fin, utan pga omständigheterna kring den. "Uppfinnesrika Fabest" borde bli vårt smeknamn.

Kommentarer
Postat av: Mickis

Bara jag kollar på bilden så dör jag! Fan vad kul vi hade :D

Synd att snöret inte kom med på bilden, det hade varit grymt roligt ;)



Älskade Fabestos <3

2009-12-05 @ 20:00:02
URL: http://mieela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0