KÖR DÅ

Ye, börjar jag jobba snart då. Hur länge jag blir kvar på jobbet återstår att se. Beror på dom vi tagit in som extrapersonal ikväll när det är personalfest. Hoppas jag bara behöver lämna min inloggning så är det klart... Tror dock att det får förbli en önskan. Men till personalfesten kommer jag! Kl 19 eller 23... spelar ingen roll.

Förresten har ni tänkt på hur mycket reklam det görs för sprit i tv nu för tiden? Det är sjukt, Absolut vodka, Smirnoff, Vin, starköl mm. Förut var det till och med förbjudet har jag för mig. Undra vad som fick de att ändra på regeln. Pengarkåta kanske...?

I övrgit verkar vårt tak på carporten ändrat färg från svart till vitt... Håller det på att bli vinter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0