Mobil, min grej det.

Jag tänkte köpa ny mobil nu. Känns som att det är läge för mig. Vet bara inte vilken jag ska köpa. Jag kan inte köpa en fin dyr, dom är alldeles för ömtåliga för mig. Ni som känner mig bra kan ju styrka den meningen... bigtime! Pappa tycker att jag ska köpa den här, för då är det fan omöjligt för mig att varken tappa bort den eller ha sönder den. Istället för att satsa pengarna på mobilen ska jag nog ta fetaste försäkringen. Egentligen bryr jag mig inte om mobilen så mycket, huvudsaken är att man kan ringa, smsa och kanske lyssna på musik.
Men kommer man till läget att man har sin brors kompis gamla mobil för att man hade sönder den man hade innan, som man köpte för att man tappade bort den man hade innan det, och den man hade innan det hade man också sönder (och tappae på bussen, men fick tillbaka) så borde man dra fram en lax kanske och hitta en ny mobil, som man senare kan tappa bort.
Låter som en bra plan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0