Nästa stopp: 2010!

Jaha, då var det slut på det här året då... i Eagles 20 hjärnor. Nästa träning blir nästa år. Men vi kirrade en bra avslutning på året tycker jag. Wildcats var ju grejen, så vi körde på catFIGHT bigtime. Om ni i publiken missade det. Yepp vi är det skadade laget så vafan, varför inte visa det på ett komiskt sätt? Sarah var lindad runt huvudet, Cleo runt hela låret, jag runt vaden, ett antal tjejer runt fötterna och handlederna och Therese hade typ opererat näsan, såg det ut som. Kul var det. Bra var vi. Alltid Säkert, Snyggt och Så jävla bra.

Nu har vi hunnit klä granen här hemma också, rackarns fin alltså. Vi, familjen Miras Wardell har en omedveten tradiditon varje år med julgranen. Den blir ALLTID sned, massa kulor på ena sidan och inga på andra. Spelar ingen roll vad man gör liksom så nu har vi struntat att bry oss, extra tid som är onödig liksom. Jag känner stora vibbar från familjen Andersson - Sune, Rudolf, Håkan, Anna och Karin.

Fan vad jag längtar till nästa termin nu. Grymma träningar, USA och tävlingssäsong. Citerar Coach K: "Vi ses på DM!"

Jag kanske lägger upp en film på oss senare, men ni kan få några bilder nu.

RoWsett

Jävligt bra bild på oss.


Lova ville också känna på hur det är att vara en PCDare, såklart.



Kommentarer
Postat av: Coach K

Hur står jag där bakom EGENTLIGEN?

2009-12-20 @ 23:22:41
URL: http://karoliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0