Ruinerad tjej säg hej!

Jaha, då har man blivit ruinerad. Köpt ett busskort för 1510 kronor (när började det bli så dyrt?), ett anti virus program till datorn för 600 kronor och blivit lurad på krogen på 599 kronor, det såg jag när jag kollade mitt konto i morse. Jag köpte två drinkar åt mig och Amanda som skulle gått på max 200kr. Men bartendern kände väl inte för att köra på det priset. Antagligen drog dom någon annans beställning på mitt kort också eller så switchade dom beställningarna med korten, hur som helst så blev någon annan väldigt lycklig över något som blev betydligt mycket dyrare för mig. Får väl bjuda på det då, antar jag. Eller det har jag ju redan gjort.

Hur ska jag klara mig nu är ju frågan? Nyår runt hörnet och löning den 15e, fan vad naaaaaaaaaajs!... Eller? Någon som känner för att leka "Pappa betalar"? Min egen pappa verkar inte vara sådär jätte taggad.


Kanske var det den här stekaren jag betalade för?


Kommentarer
Postat av: farsan!

Alltså saaaaaraaaa! haahahaha.. jag är gärna din pappa det vet du mycket väl! alla dar i veckan! langar in lite cash på kontot.. rullar in imorn sådär runt 14 tiden! puss påre älskling

2010-01-03 @ 05:49:16
URL: http://rosarosettens.devote.se
Postat av: Sara

Haha BRA HANNA! Känns stabilt med dig som vårdnadshavare.

2010-01-03 @ 16:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0