Skitsamma då.

Jo, alltså. Ni vet det där jag skrev förut om mobiler? Ni kan ta det med en nypa salt, typ. För jag har råkat köpa en sån där Samsung touch. Utan en repa tills årsskiftet är mitt "motto" för den här krabaten. Var rätt kul när VI köpte DOM. Jag och Malin köpte nämligen likadana, bara för att jag inte ville ha en rosa och bestämde mig för att fucka ur och köpa en mobil som blir "något utöver det vanliga". Killen frågade om vi ville ha mobilerna på samma kvitto, men där kände vi att vi borde gå skilda vägar. Jag menar, så mycket sitter vi väl inte ihop?
Jag ringde mamma och pappa för att få lite moraliskt stöd när jag skulle köpa den. Det första mamma sa när jag berättade att det var en sån touch var "är inte den lite för sofistikerad för dig?" Alltså typ att den skulle vara för bra, svår... överkurs för mig. Sen sa hon "ja men köp den då, men då måste du köpa ett sånt där snöre till, annars kommer du tappa den. Jag har räddat min SÅ många gånger på det sättet"
Vad tror hon om mig? Här behövs inget fegsnöre! "För sofistikerad." Jag ska bevisa att jag kommer klara det här galant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0