SPIKad rygg.

Jag har ju glömt att berätta hur min rygg mår just nu! Den mår mer än piss (för att komma med ett bra ord) Jag vet inte vad jag har gjort med det bränner i skuldebladet hela tiden och FRAMFÖR ALLT när jag jobbar, därför är det liite jobbigt att jag jobbar mycket nu. Jag tror att det är en arbetsskada, mamma säger att det är en slags inflammation, som hon fick förut. Ingen aning, jag har iaf köpt en spikmatta, på hennes begäran. Får se om det blir bättre, jag är tveksam. Ingen som har några "tips" på hur man ska ligga eller hur man har det skönt på ett gäng spikar? Jag har provat den, men 40 min som det står på kartongen känns inte som något alternativ... då har jag ingen hud kvar sen.

Sen spelade jag hjälte idag och sa att jag kan jobba nyårsdagen! Woooow, fast det är kväll... så ska nog bli chill.

Kommentarer
Postat av: Mindy

om man slappnar av och blundar så kommer till slut smärtan avta och då är det fan det skönaste som finns! :) ligg alltså kvar utan att spänna emot

2009-12-30 @ 01:10:24
URL: http://mimiboy.blogg.se/
Postat av: Sara

Ska bli!!

2009-12-30 @ 10:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0