Tatuering?

I och med USAresan som vi ska göra kommer även (antagligen) något som jag är lite rädd för. Jag lovade mig själv och mina lagkamrater att jag skulle tatuera mig nästa gång vi åker till USA, eftersom att de andra gjorde det förra året. Ett grupprtyck som jag avstod från med andra ord. Jag vet vart jag vill sätta tatueringen och vad jag vill göra, men jag vet inte hur jag ska få ihop det. Jag vill ha en örn och en sol, örnen förstår ni nog varför men solen ska symbolisera Sara, Oscar, Lova... alltså Miras Wardells syskonskaran. Det roliga är ju att bokstäverna kommer i ordning med vår ålder, jag är äldst och Lova yngst. SOL.
"Men du kan ju göra en örn framför en sol" tänker ni kanske... Jo men jag vill inte att det ska vara så mycket detaljer i tatueringen och det ser kanske inte så snyggt ut med en ring och konturer av en örn? Mamma har erbjudit sig att rita en om jag tar fram en örn som jag TYP vill ha, sen göra en ungefärlig. Jag vet inte. Jag blir svettig av att tänka på att någon ska hacka i mig med en nål och stoppa i farlig färg... Får väl tänka på Jos, som började skratta när killen skulle göra hennes tatuering, hon tyckte det kittlades så mycket. "Dont laugh!" sa han tillbaka. Hade hon fortsatt skratta kanske det hade stått något helt annat på hennes ljumske... Knipa käft var det.

Kommentarer
Postat av: Jos

HAHAHA! Jaaaa men fattade ju inte ens att han börjat! kittlades ju bara :) jag vill vara där å bevittna det sen, promise!!

2009-12-10 @ 20:47:28
Postat av: Farfar

Lilla gumman inte behöver Du en tatuering - Du skiner ju alltid som en SOL

2009-12-17 @ 11:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0