The dopperday imorn.

Den här tiden är ju den bästa! När man sitter i vardagsrummet och förbjuds att gå in i köket för att det pågår julklappsinslagning där. Julklapparna under granen blir fler och fler, man letar endast efter dom som det står ens namn på. Egoistiskt... men vafan, det är ju jul.

I övrigt var det nog den mest hektiska dagen jag varit med om på jobbet. Shiiiiiirrreeee vad mycket pengar jag drog in idag, helt sjukt. Coop, det går bra nu, kompis det går bra nu. Kul att jag inte kunde komma på vad det var för datum idag när jag skulle redovisa min kassa. Finns det någon annan som missat vilket datum det är idag med tanke på morgondagen?

Slänger in en film på laget med världens bästa tränare. Med andra ord våran Peter och hans Sr Black. Tänk när det här är fläckfritt. I April kommer vi! B-R-A-N-D-O-N.


Kommentarer
Postat av: Jos

haha söt-sara! :)

2009-12-23 @ 23:05:28
Postat av: Bella

ööööh, dålig uppdatering mannen

2009-12-25 @ 12:42:09
URL: http://schrickel.blogg.se/
Postat av: Calllleeen

Vad sa vi om att uppdatera direkt Sarisen?

2009-12-25 @ 12:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0