The final countdown.

Jag får skriva ner en av mina gamla berättelser här någon annan gång. Idag hinns det inte. Idag är det nyårsafton. Idag är det mycket att göra.

Jag ska möta Malin utanför Coop klockan halv två för att handla all nyårsmat. Vi (läs Malin) ska laga trerätters åt 13 personer. Jag och bror min bjuder över några för middag, sen ska mina tjejer ut och parta på Magenta med resten av Nacka. Kom dit! Vad Oscar och hans "boys" hittar på vet jag inte, dom är ju inte 18 än. Hö. Jag lovade iaf våran granne att vi skulle skjuta raketer med dom senare. Det får Oscar stå för. Nu ska jag äta en stadig frukost sen städa lite här hemma. Jag ska vara ledig EN HEL DAG, imorn däremot... då jobbar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0