Ligan.

Heeeemma, det var länge sen alltså. Eller var iof hemma i en kvart igår innan jag lunkade till Malin. Igår var det filmtajm efter jobbet med Mallan och Emlan som sagt. "The notebook" blev det. Kan ni tänka er tre singeltjejer sitta och titta på den? Fast Malin somnade lagom till slutet, när det bästa kom med andra ord. Jag fick min födelsedagspresent av Malin också (jag fyller år 16e augusti, inge mer med det) en showergel och en lotion med choklad doft(!) från Sephora som hon köpte i Paris OCH en fri bio kväll, inte illa. Man tackar!

Hoppas att träningen gick bra utan mig idag, det är fan hemskt när man inte kan vara med, det kryper i kroppen och man känner sig som största svikaren! Böh för det.

Idag blev det en promenad hem från jobbet med Oliver och Andreas. Det är väldigt positivt när man nästan bor grannar. Vi pratade om allt från personalfesten, till storlekar.. hm. till det mesta. Jag konstaterade att man inte vill gå bredvid Andreas eftersom man känner sig som en dvärg då. Bättre bredvid Oliver. Fast Oliver är lång. Han skulle dra till med något aaaas långt och sa "men hallå, jag är typ 1.55!!" Jättekul tyckte jag, eftersom han skulle säga 2.55.

Palla skriva. Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0