Vad fan hände igår?

Heeeeeeeeeeeej.
This is Mallan speaking. Vi är slut. Det är inge mer med det. Krafterna vi trodde att vi hade är totalt borta. Och då menar jag totalt totalt totalt. Personalfesten igår på Golden hits tog våra krafter och flög dom bort till Aussie. (Hej Sandra!). Sara körde hårt med Cara Mia på karaoken, tillsammans med mig självfallet! Det var viftande armare, stampande fötter (precis som Dodlarn) och filmklipp. Maten var väl god men inte lika top notch som showen var för Sara. Ögonen var uppspärrade till tusen och händerna var inte tysta en sekund. Kan händer prata? Efter ett tag befann sig Saras hans på höften och alla vet vad som pågar i Saras huvud när hon dansar med handen på höften. Så jag drog hem henne istället för att dra på efterfest. Vad som hände hemma så kör vi en "Inga kommentarer" på. Imorse vaknar vi av samtal på min mobil från Gini, Saras mamma som inte hade en aning om var hennes dotter befann sig och kunde vi somna? Näpp! Så vi har varit vakna sen 8, redan varit på coop och handlar pizza och snart väntar chips och film. Haaallelulja. Medans Sara ska vara sjukt upptagen med att göra absolut ingenting så ska jag sätta mig på jobbet, pipa lite och "Kvitto?"

Tack för mig.


This is me in Borlänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0