Natti

Jag har hittat en favoritserie, Flashforward. Riktigt spännande. Hela världen förlorar medvetandet i 2 minuter och 17 sekunder och det händer självklart intressanta saker. Det är en serie i 24 delar (den första var alltså idag). Jag hoppas bara inte att det är för många delar så att det blir ointressant i längden. Började bra iaf. Nu vill jag bara veta vad som kommer hända den 29e April 2010, spana in serien så kommer ni också bli nyfikna! Kul för jag tittar aldrig på tv, de fredagarna jag inte är hemma får jag tacka tv-guden för tv4play.


När det är så kallt som det är i Svedala nu vill jag ha tillbaka sommaren, eller få vinter direkt, då blir det sommar fortare. Här är iaf när jag och Malin hade romantisk middag på Djurgården med sushi. Fasen vilken bra sommar jag hade! Malin förresten, vi måste gå på Titanic grejen snart!

Nu ska jag sova, jobb kl 11.00 imorn woow! Värt var det att få skjuts på motorcykeln till jobbet, ni anar inte hur roligt det är! Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Bella

den där serien är sjukt spännande! Var hos Andreas häromdagen och han och jag kunde inte sluta kolla!!

2009-10-31 @ 17:50:58
Postat av: sara

men vafan, det var ju första avsnittet igår?

2009-10-31 @ 22:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0