Glad påsk...

... på er. Gud vad härligt väder det har varit idag. Jag har gjort precis det man ska göra en sån här dag. Jag har suttit på en brygga på Djurgården med vänner och slappat. Solen i fejset med glajjer på, sushin i knät och skvaller i gapet. NOOOOT! Jag har jobbat, men jag önskar att jag haft något bättre för mig. Istället för att steka i solen får jag väl steka med cashen senare. På tal om att steka...jag och Cillo låg i stekpannan i torsdags (nästan ordagrant) Vi blev bjudna på middag inne på V med väldigt god mat och trevligt sällskap.  Och ni vet, man hälsar ju alltid på sina grannar vid bordet... ojdå vem råkade sitta mitt emot mig? Jo Micke Nyqvist, inget konstigt aaaalls. Det blev en riktigt toppenkväll som jag inte orkar gå in i detalj på. Jag var rätt dålig på att ta bilder, fy mig!
Bella är ju hemma också! Sitter hos henne nu, så nu är allt som det ska vara. Snart ska vi äta middag och sen får se vi vad som händer.
Vet inte vad ni säger men har hon lite jetlag?

En annan grej. Det är bara ett avsnitt kvar av Solsidan, hur ska jag klara mig efter det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0