Jag orkar inte...

... Sveriges landslag, vi Eagles kommer inte iväg till varken VM eller klubb-VM. Det här suger och jag orkar egentligen inte skriva. Vi har visat vad ordet kämpa står för. Vi har bott på Arlanda i drygt 1,5 dygn, vi har i princip klivit på ett plan men fått vända. Vi har bokat biljetter men fått avboka. Vi har försvunnit från listor och från flighter. Vi har sprungit mellan bolag och terminaler. Vi har sovit tre timmar på två dygn. Vi har gjort allt vi kunnat. Men vi kommer inte till VM.

Nu vet ni läget, jag har bara skrivit en hundradel av allt som vi varit med om. Känns som att vi varit borta i två veckor, men som sagt. Jag orkar inte skriva mer.

Hörs någon anna gång. Inte än på ett tag.

Kommentarer
Postat av: Åhusbor

vi tycker så synd om er - vi vet att ni alla är kämpar - när ni kommit över detta så bit ihop och ta nya tag - ni är ju så duktiga tjejer.

här är kallt och blåsigt, men vi njuter i alla fall

2010-04-23 @ 15:13:31
Postat av: ini

Jag är så ledsen för er skull, det känns väldigt orättvist och overkligt. En ofantligt ovanlig orsak till att flygen inte går. Stor kram till dej Sara och hela laget, mamma

2010-04-23 @ 20:50:00
Postat av: gabriella

Orättvist och jättetråkigt/kram Gabriella

2010-04-23 @ 21:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0