Kirra ett mirakel!

Jag sitter ju här hemma helt ensam och undrar om jag ska behöva packa mer än bikini och handduk som jag fick ner i väskan i söndags... eller om jag ska behöva packa upp det. Kom igen Island, ska ni göra det förjävligt för resten av världen kan ni väl göra det på ett lite coolare sätt? En vulkan som pyser aska, vad är det liksom? Och det ska förstöra folks (iaf cheerpeople) liv. Fifan! Det jag ser framför mig är en liten kille med reggaemössa som sitter på botten av vulkanen och tjuvöker "some weeeeed" i en pipa. Vore ju coolare om ni hade satt eld på alla flygplatser i världen, då hade man känt att "okej det känns ju liiiite risky att åka" men nu kommer ni med aska från en vulkan som typ inte ens finns och det ska göra så att jag kanske inte kommer till USA. En riktig 12 poängare.

Men för tillfället ska jag inte klaga, det ser iaf lite ljusare ut för oss som just nu har ett flyg som kanske lyfter än för Fridas Dragons som skulle åkt i morse. Vi hoppas på ett mirakel. Finns det ett ord som heter så så måste ju miraklet kunna ske någon gång. Du där uppe, jag känner att det är rätt tillfälle för ett mirakel nu.


Förra gången vi tävlade i USA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0