Paus, break.

"Jag känner livet i mig när det blir vår." Säger ju Madicken, jag kan hålla med henne... ibland. Jag är pigg i huvudet men kroppen säger ifrån lite. Den skulle vilja vila en aning. Ska bli skönt att åka iväg till lite värme. Vi får ju, trots tävling, några avslappnade dagar vid poolen och shopping.
Det händer inte sådär ap mycket i mitt liv för tillfället, eller det händer men det är samma saker som händer. Det händer mycket träning och lite jobb. Men när man ser resultatet är det värt all slit. Igår var jag också en Sara som fick åka motorcykel hela vägen till Haninge, då kan jag säga att jag kände livet i mig i vårsolen på motorvägen...

Jag måste bara skriva en rad om fabest också. Jag förstår inte riktigt vad vi håller på med, vi slutar aldrig utveckals. Jag är nyfiken på vart det här ska ta oss. Min magkänsla är väldigt bra. Jag vill bara träna, träna och träna. Det är som sagt huvudet, ska försöka få min kropp att hänga på.



Bättre vårbild hittar du inte - Mösspåtagningen 09.

Kommentarer
Postat av: Melissa

Instämmer! ;-)

2010-04-12 @ 23:14:38
URL: http://melzor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0