Repet.

Måste. Bara. Säga. Vad jag är shopping sugen nu, helt stört. Jag hittar ju massa kläder/skor hela tiden som jag vill ha, men jag måste spara mig till USA. Jobbigt är det!

Ja genrepet vill ni kanske höra om? Det gick helt okej. Jag säger "okej" eftersom det inte gick mer än helt okej. Sätter man inte allt kan man inte säga att det går bra för det gör det ju inte. Det är inte bra om allt inte sitter, jag har faktiskt lyxen att behöva tänka så eftersom att jag går i ett så pass bra lag där vi inte nöjer oss med annat än perfektion. Ni hänger med? Vi tappade lite tic tocs (Ni som inte vet vad det är: jag orkar inte gå in på det. Sorry.) "Biiiitch", tänker ni va? (Men har jag nåt här?... Neej så mycket bryr jag mig!) Det kommer gå klockers på tävling, det vet jag.
Till min första grupp: Jag tar på mig skulden till förvirringen, antar att jag trodde att Jojjo var min topp?! En skruv lös, ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0