Skiva

Igår hade Sibel sin studentskiva där temat var "kom som den du aldrig skulle dejta", ett ganska roligt tema tycker jag. Vi var dock tråkiga och hann inte klä ut oss efter träning men Sibel var Amy Winehouse, skitsnygg haha. Jag och Tess tänkte klä ut oss till siamesiska tvillingar i och med att folk lätt tar fel på oss. Vi tänkte sitta ihop i benen då, hade varit skoj att skåda. Jag får lägga in bilder från kvällen senare när min dator är lagad, sånt orkar jag inte fixa på den här. Kul var det igår, klackarna lämnade vi hemma men danshumöret var på topp. Vårt mission var att se till att Sibel skulle få en riktig höjdarkväll. Jag tror att hon är nöjd så vi säger "mission completed" - YES!


Kommentarer
Postat av: sibel

MISSION COMPLETED HAHA=D

2010-04-29 @ 23:17:14
URL: http://storyofsibel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0