Status: Vuxen

Vet ni vart jag hamnade? Hemma. Efter middagen satt vi bara och pratade (väldigt trevligt och efterlängtat) Sedan gick jag hem för att jag ville plocka ur diskmaskinen och sen sova. Antar att det är så när man bor själv. Man vill hem för att plocka ur diskmaskinen, VILL hem. Känn på orden, kul tjej den där Sara... Vi kom också fram till att vi (eller jag kan bara prata för mig själv) ska sluta vara wildcats och bli serious cat(s). Hur kul är det att komma hem till ett tomt hus? Funtar på att dra fram telefonkatalogen och sätta fingret på första bästa kille. Vore nåt. Dra en blind-date. Är man inte modig då eller? Fast nu gled jag iväg på hal is, vi snackar om mig här. Okej?! Inte min typ av dans, om man säger så.

Nej men diskmaskinen var det? Sen sova. Jobb imorn bitti. Jaaråh.

Är det en smutsig stekpanna jag ser?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0