Uppdatering - operation körkort.

Jaa men ni skådar ju tjejen som är världsbäst på att köra bil!... Lite kanske jag tog i där men det gick faktiskt förvånansvärt bra igår, mamma sa att hon inte kände sig orolig när jag körde runt där på parkeringen (med andra bilar parkerade) och det är ju positivt. Jag ska inte säga att det gick bra första gången jag skulle starta bilen, då skulle min näsa växa i takt med Pinocchios.
   Japp, jag gör det man ska (trodde jag) och bilen kommer upp i närmare 7000 varv "wwwwwwooooouuummmm" säger det, bilen börjar lukta bränt plast och mammas ögon skriker att vi borde evakuera bilen, samtidigt som jag sitter och gapskrattar för min otroliga start i körabil-karriären. Men sen kom mi madre på att hon faktiskt inte riktigt förklarat hur man gör... efter det gick allt betydligt bättre och jag blev kung på att krypköra. Nu är jag skittaggad på att köra bil, jag vill köra hela tiden. Så kul var det!
(Även fast min bror börjat köra på vägarna är jag bättre än honom på att krypköra. Så nu står det 1-1. YES!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0