Välkommen till kaos Coop.

Idag blir det Coopet. Har ju inte jobbat där på suuperlänge med allt tränande och tävlande. Jag är lite rädd för att komma dit nu i och med min dröm i natt. Förra gången jag jobbade hade vi fått nya skyltar, ni vet "nästa kassa tack." men i min dröm var det en helt ny affär. KAOS. Vi hade bara tre kassor (vi har åtta riktiga och tre självscanning på riktigt), rullbanden funkade inte så man fick putta ner alla varor. I vissa fall fick vi vara två pers på en kassa, en som scannade alla varor och en som puttade, smiiiidigt. Kassaboxarna gick vi runt med i butiken, som om det inte fanns flera tusen kronor i dom, min chef undrade vad fan jag höll på med när jag bytte kassa hela tiden (fast man skulle det). Ni förstår? En riktig kaos affär. Skulle vi ha det sådär skulle vi knappast kunna behålla vår andraplats i störst Coop Extra butik i försäljning i Sverige... Sedärja, lite reklam fick jag med också.
Men så snälla, gör så att min arbetsplats är precis som vanligt när jag kommer. Blir mycket bättre så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0